Plakáty ještě nejsou mrtvé

V současnosti, kdy vládnou obchodu online marketingové kanály, jako jsou sociální sítě nebo e-mailové kampaně. To ale neznamená, že plakáty jsou mrtvé. V ulicích měst zůstávají místa, které jsou zaplavené velkoformátovými plakáty, které vyzdvihují to nejlepší, co může daná značka nabídnout. To dokazuje to, že se jedná pořád o užitečnou reklamu.

 

V tomto příspěvku se pokusíme upřesnit a vyzdvihnout hlavní výhody plakátů.

 

Co je to vlastně reklama na plakátě?

 

Plakát je trvalý marketingový nástroj používaný podniky a značkami po celém světě. Vytištěné plakáty jsou ideální pro podporu povědomí o značce a to díky jejich všestrannosti a velikosti – jsou tak účinné uvnitř i venku. Plakáty, které se nejčastěji objevují v maloobchodních prostorách, mají tendenci být ve velikostech A4 nebo A3. Na druhou stranu, venkovní plakáty vyžadují mnohem větší velikosti, aby byly co nejvíce viditelné pro kolemjdoucí.

 

3 hlavní důvody proč plakáty využívat

 

Všestrannost

 

Hlavní přednost tištěných plakátů je jejich všestrannost. Jakmile budete vědět, kde by se mohli vaše cílová skupina zákazníků pohybovat, můžete na takových místech umístit plakáty téměř kdekoliv. Dnes jsou velmi oblíbené plakáty, které jsou umístěny v blízkosti veřejné dopravy. Ať už to jsou zastávky nebo i vnitřní prostory autobusů nebo tramvaje, kde je hlavní výhoda v tom, že tam lidé tráví hodně času.

 

Dostupnost

 

Na rozdíl od většiny online reklamních metod, které vyžadují průběžnou platbu, jako je PPC nebo reklama na soc. sítích, plakátová reklama vyžaduje pouze jednorázovou platbu. My nabízíme jak tisk plakátů archový tak i velkoformátový. Na tisk využíváme stroje Konica Minolta 3070 a XXX, na kterých zajišťujeme ostrý tisk, výrazné barvy i snadno čitelný text

 

Expozice

 

Plakát je zaručenou taktikou, jak posílit povědomí o vaší značce. Vzhledem k tomu,  že zůstanou vaše plakáty delší dobu na jednom místě, je pravděpodobné, že se s nimi dostane do kontaktu vaše cílová skupina zákazníků. Toto má za následek to, že Vás budou zákazníci více kontaktovat a v případě kladné zkušenosti, pošlou ji dál.

O autorovi Marek Németh